Posted by: sinappi | 19 May, 2007

no time lah… sorry

Ok lah… so sorry maaa… just wojan-wojan and no time to update lah… ok gnueg malay-englisch…

ich han zwar mal es paar bricht gschribe aber die sind nie richtig fertig worde… drum eifach mal es paar föteli wild durenand….

ganz liebi grüess und tanke für alli die kommentar bsunders de vo de monica 😉 bin ja ganz überrascht gsi!

bis bald… (sniff)

Filipinischi Geburtstags Parties… es isch sogar schweinefleich igschmuggled worde… :O Zum grosse entsetze vom arme faris… trotzdem sehr luschtig gsi… Happy Birthday Mandi & Josie…
Filipino Geburtstags Party! Und zum nächschte geburtstagschind… Josie

Chinese New Year… Gila time maaa…. unvorstellbar was alles los gsi isch… g’schaffet wie verruckt… “welcome to pangkor laut… ang pow pleaasseeeee!!!” Haha roti chlini geldseck isammle!

Chinese New Year…Lion Dance!

Min geburtstag… zmizt im chinesisch neu jahr drum het kein mensch ziit für mich gha haha… also bin ich uf ipoh gflüchtet… zimlich fruschtrierend gsi… denn han ich min mega nette taxi fahrer moses troffe und er het min geburtstag grettet!!! TERIMA KASI MOSES! Bin vo chinesischem tempel zu chinesischem tämpel gange, rise fisch gfüetteret, schildkrote gfüeteret und alles gmacht was mer so mache sött um glücklich (und natürlich – riich) zwärde… Zum schluss han ich sogar no en geburtstags chueche übercho!

vo de fähre nach lumut us….chinesische tempel inere hölibim moses dehei…schildkrote uberfluetet vo fuetter!

Thaipusam…es indisches festival vo in indie selber verbote isch. die versetset sich in trance und den stechet höge dur de ruge und ziend so riesige wäge mit göter statue! Bin mit em Kei us japan det gsi… und mir sind nur schockiert und sprachlos gsi… han au gar kei fotene me gmacht will das alles irgendwie zu krass gsi isch…es paar sind sogar no a dene höge ufghänkt worde! denn sind mer au no bim indische tempel stecke blibe und nüme zrug cho… haha zum glück gits ja de aba hisham… my personal driver… het eus den einzeln zrug gfahre… terima kasi 😉

mer erkännt so zimlich nüt…thaipusam2.jpg

Echli freiziit… haha wie kitschig… nacht am strand mit gitarre und zigarette…

jas shorty… die bescht!raimi, chef and christine

Echli öppis vom schaffe… malaiisches chaos und platznot… usw… sehr agnähm zum schaffe isch es da nöd grad…

gliebti cafeteria…operator room…office…fascht scho mitarbeiter…

Faris’ und Kei Abschiedsparty… ='( ='( ='( ='(

Alles da… japan, myanmar, bali, malay, filipinos… bye bye my dear……
so endet mer als YTL Trainee!!!totally gilababi… (veruckts schwein…bööösesss malaiisches schimpfwort)staffboat fahre…

Almost Bollywood… indische hochzeiten und verlobungen 😀

Susi’s Hochzeit… 😀
susi1.jpg
susi2.jpg

Vani’s Verlobung… 😀 Meenachi gat mich in einen Saari gesteckt… und ich dachte ich komme nie wieder da raus…

vani1.jpgvani2.jpgvani3.jpg
vani4.jpg


Leave a comment

Categories